خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از بازار ارز همزمان با اعلام نتیجه مذاکرات وین:

نرخ دلار سقوط کرد

asdasd
کد خبر : ۲۹۰۴۷۷

همزمان با مهلت پایانی مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 1+5 در وین و توافق، دلار در سراشیبی قیمت قرار گرفت.

امروز سه شنبه 23 تیرماه و همزمان با اعلام نهایی نتیجه مذاکرات ایران و 1+5 و توافق هسته‌ای نرخ دلار روند کاهشی را طی می‌کند.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ایلنا از بازار صرافی‌ها در میدان فردوسی دلار امریکا با نرخ 3180 تومان خرید فروش می‌شود و این در حالی است که این نرخ روز گذشته 3220 تومان بوده که روند کاهشی را نشان می‌دهد.

بنا بر اعلام صرافان بازار آزاد طی آغاز مذاکرات و بالاخص سه روز اخیر دلار سیر سقوط به خود گرفته و همچنان شاهد کاهش بهای آن هستیم.

این گزارش حاکی است؛ ازدحام زیادی در بازار اصلی خرید و فروش ارز در تهران حکم‌فرماست و این ازدحام در ماه های اخیر بی سابقه بوده است.

یادآور می شود؛ جو بازار بر پایه معاملات خرید و فروش به صورت یکسان است یعنی فروش بر خرید پیشی نگرفته است.

گفتنی است  یورو که در روز گذشته با نرخ  3530 تومان خرید و فروش شده؛ امروز با کاهش قیمت مواجه است؛  به طوری که هر یورو  3585 تومان خرید و فروش می شود.

همچنین نرخ پوند انگلیس 4942 تومان و یوان چین نیز 535 تومان است.

خبرنگار: یاسمن خالقیان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز