خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور در گفت وگو با ایلنا :

ریزش کوه تلفات نداشت/سیل جان مسافران را گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۴۲۲

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام اینکه محور هزار و چالوس به دلیل ریزش کوه بسته است،‌گفت: قول بازگشایی محورها را تا بعداز ظهر داده اند و امیدواریم محورها تا ساعت 15 بازگشایی شوند.

یاسر خالدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به محدوده هایی که کوه در ان مناطق ریزش داشته، اظهار کرد:‌ در محور چالوس در محدوده های سیاه بیشه و آزارک و در هزار در محدوده تونل شماره 2 کوه ریزش کرده است که باعث انسداد مسیر شده است.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر محور چالوس- کرج و در محور هزار آمل- رودهن بسته است.

سخنگوی مرکز مدیریت راه های کشور گفت:‌در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه سنگین و محور چالوس هم در حال تخلیه است.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین گقت: مسیر فیروزکوه باز و به عنوان مسیر جایگزین محور هزار و مسیر قزوین – رشت هم به عنوان مسیر جایگزین محور چالوس- کرج مورد استفاده قرار می گیرد.

خالدی با تاکید بر اینکه ریزش کوه هیچ تلفاتی نداشته است،‌ گفت: خوشبختانه ریزش کوه در محورهایی که اعلام شده،‌تلفات نداشت و افرادی هم بر اثر سیل در محور چالوس جان خود را از دست داده اند از مسافرانی بودند که در حاشیه رودخانه بودند.          

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز