خبرگزاری کار ایران

هیئت صنعتی و بازرگانی ایران عازم وین شد

حضور وزیر صنعت در کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری ایران و اتحادیه اروپا

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۲۶۲

وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسی مناسبات اقتصادی، راههای تجارت و سرمایه گذاری بیشتر ایران و اتحادیه اروپا در سفری ٢ روزه به وین پایتخت اتریش سفر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شکبه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، محمدرضا نعمت زاده سرپرستی  هیئت ایرانی را به عهده دارد و  تیمی از بخشهای اقتصادی، مالی، بانکی و سرمایه گذاری خارجی همچنین افرادی از صنایع نفت،گاز، پتروشیمی، معدن، خودرو و دیگر صنایع وی را در این سفر همراهی می کنند.

رسیدن به درک گسترده میان ایران و جهان و بررسی افقهای تازه برای همکاری بیشتر در زمینه های اقتصادی و تولیدی از جمله اهداف درنظر گرفته شده به شمار می آیند.

 این اقدام پیشرفت و تاثیر شگرفی بر ساختار همکاری جهانی و منطقه‌ای به جای می گذارد و از این منظر ظرفیت بالای ایران  بیش از گذشته درک  می شود، ضمن اینکه تحولات مثبت در بسیاری از زمینه‌ها شامل سرمایه گذاری، پیشرفت تجاری و اقتصادی سرانجام به پایداری این منطقه و ایجاد صلح، امنیت و موفقیت کمک می کند که این موضوع دلیلی است بر توقعی که از نقش ایران در اقتصاد جهانی می‌رود و همسو با این هدف تغییرهای لحظه‌ای اهمیت خواهد داشت.

برای دستیابی به این تغییر، گروهی از سازمانهای دولتی و خصوصی ایرانی و اروپایی در نظر دارند کنفرانسی بین المللی با هدف همکاریهای ایران-اروپا در دوره پس از تحریم برگزار کنند و  این گردهمایی به کسب و کارها،سرمایه گذاران و کارآفرینان شانس درک، تجزیه و تحلیل و کشف فرصتها و همچنین ارتباط با مقامهای عالی رتبه، سیاست گذاران و دیگر ذینفعان می‌دهد.

 در این کنفرانس  ٢ روزه که ٢٣ و ٢٤ ژوئیه ٢٠١٥ (پنجشنبه و جمعه یکم و دوم مرداد ماه) در وین برگزار می شود بازرگانان، صنعتگران و مقامهایی از اتریش، فرانسه,انگلیس، آلمان و دیگر کشورها در این رخداد حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز