خبرگزاری کار ایران

انتخاب برترین طرح تبلیغاتی روزنامه های سراسری

asdasd
کد خبر : ۲۹۲۹۳۶

اگهی برتر منتشر شده در روزنامه های سراسری کشور انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار ما در این انتخاب آگهی های چاپ شده در زمستان 93 توسط هیات داوران مورد بررسی قرار گرفت و طبق رای داوران آگهی آغاز یک میزبانی بانک گردشگری که مربوط به افتتاح مجموعه هتلهای بین المللی فرودگاهی فرودگاه امام (ره) بود به عنوان آگهی برتر در روزنامه های سراسری کشور برگزیده و انتخاب گردید.

این گزارش می افزاید: مجموعه هتل های بین المللی فرودگاهی فرودگاه امام ( ره ) به عنوان اولین هتل‌های فرودگاهی کشور یک پروژه ملی به شمار آمده که بر اساس استاندارد های هتل های بین المللی  فرانسوی  Axis و AxisPrime طراحی و احداث شده و به این ترتیب ایران نیز به زمره کشور های دارنده هتل فرودگاهی پیوسته است.  

بانک گردشگری نیز در بهمن ماه سال 93 نسبت به بهره برداری و راه اندازی این مجموعه بین المللی هتلهای فرودگاهی تبلیغات خود را آغاز کرد.

لازم به ذکر است آگهی آغاز یک میزبانی توسط شرکت هم وطا از شرکتهای عضو گروه مالی گردشگری و به سفارش بانک گردشگری طراحی شد  که با استقبال فراوان مواجه گردید. 

استفاده از نماد های گرافیکی و رنگ به همراه اجرای مناسب  باعث شده تا طرح آغاز یک میزبانی به عنوان یک طرح نو و تازه با نگاهی ویژه به سوژه شناخته شود.

گفتنی است بانک گردشگری در طرح های تبلیغاتی پیشین خود نیز به خوبی از نماد های گرافیکی استفاده کرده که همین موضوع باعث جلب نظر کارشناسان حوزه تبلیغات و رسانه شده است . به طوریکه اکثر فعالان این حوزه طرح های این بانک را شیوه ای نوین در معرفی خدمات و محصولات می دانند.

در طراحی این آگهی به خوبی از نشانه ها و نماد های گرافیکی استفاده شده است به طوریکه بیننده در نگاه اول یک هواپیمای در حال پرواز را می بیند اما در اصل این طرح یک قیچی است که در حال بریدن روبان افتتاح پروژه می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز