خبرگزاری کار ایران

با تصویب هیأت وزیران؛

«مرکز ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت» به وزارت راه و شهرسازی منتقل شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۰۰۲

هیأت وزیران با انتزاع ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از نهاد ریاست جمهوری و انتقال آن به وزارت راه و شهرسازی با عنوان «مرکز ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت» موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، هیأت وزیران بعد از ظهر یکشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌ جمهوری برگزار شد و ضمن موافقت با انتزاع ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از نهاد ریاست جمهوری، اصلاح تصویب‌نامه موضوع روان‌سازی تأمین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر را مصوب کرد.

همچنین با تصویب دولت، تصمیم‌نامه موضوع تسریع در تکمیل اسکله‌های بندر صیادی کیانشهر و بندر چمخاله به بنادر بار و مسافر اصلاح شد.

پس از آن، هیأت دولت پیشنهاد تلقی هزینه‌ها و پرداخت‌های نقدی یا غیرنقدی انجام شده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی برای احداث جاده‌های بین شهری و روستایی، از سال ۱۳۹۰ به بعد به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه جلسه، اعضای دولت موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری متحده تانزانیا مشتمل بر یک مقدمه و (۱۶) ماده را به تصویب رساندند.

آیین‌نامه مربوط به یکی از مواد قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نیز به تصویب هیأت وزیران رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز