خبرگزاری کار ایران

عضو کمسین انرژی مجلس:

کمپین آری به تولید ملی به سمت یک نهضت ملی برود

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۳۰۶

نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است برخی هنرمندان و ورزشکاران به داشتن خودروهای خارجی خود تفاخر می کنند که این موضوع خلاف منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای تولید ملی است.

حسین نجابت در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با تأکید بر لزوم استفاده مسئولان از کالاهای تولید داخلی گفت: بنده شخصا برای تهیه کوچک ترین وسایل مورد نیاز تا بزرگ ترین آنها یعنی از کفش گرفته تا خودروی شخصی از تولیدات داخلی استفاده می کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش مهم طیف بازیگران، هنرمندان و ورزشکاران در استقبال مردم از استفاده کالای تولید ملی اشاره کرد و یادآور شد: وقتی صداوسیما ورزشکاری را نشان می دهد که به ماشین آخرین سیستم خارجی خود افتخار می کند، بدآموزی است.

وی افزود: متأسفانه برخی هنرمندان و ورزشکاران به داشتن خودروهای خارجی خود تفاخر می کنند که این موضوع خلاف منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای تولید ملی است و زمانی که این قضیه در رسانه ملی به تصویر کشیده می شود فضای ناهماهنگی را نسبت به سیاست های کلان کشور ایجاد می کند.

نجابت ادامه داد: از طرفی دولت خود به تنهایی مصرف کننده بزرگی به حساب می آید که اگر کل دستگاه ها از تولیدات داخلی استفاده کنند بخش اعظمی از بازار به سمت تولید داخل سوق داده می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص کمپین های شکل گرفته برای حمایت از کالای تولید داخل مثل کمپین "آری به تولید ملی" خاطرنشان کرد: حرکت کمپین ها باید به گونه ای باشد که به شروع یک نهضت ملی در این راستا کمک کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: رسانه ها نیز باید قضیه تولید ملی را جدی بگیرند و در تغییر فرهنگ و اعتقاد مردم و رویکرد آنها به سمت استفاده از کالای تولید داخل بکوشند تا جایی که داشتن وسیله خارجی باعث تحقیر باشد نه تفاخر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز