خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل راه آهن:

حمل کالاهای اساسی با ریل 66 درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۴۷۳

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: حمل کالاهای اساسی بوسیله حمل و نقل ریلی در پایان سال گذشته 66 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محسن پورسیدآقایی با تشریح اولویت ها و مزیت های نسبی و آثار اقتصادی حمل و نقل ریلی در کشور در خصوص اقدامات راه آهن در این زمینه، افزود: کاهش تعرفه دسترسی حمل ریلی از 55 به 31 درصد درسال 93 به منظور ایجاد فضای رقابتی و اقتصادی با حمل و نقل جاده ای برای صاحبان کالا از اولویت های راه آهن در سال گذشته بود.

معاون وزیر راه وشهرسازی یادآور شد: ارایه تسهیلات مناسب برای جذابیت سرمایه گذاری خرید واگن برای شرکتهای حمل و نقل ریلی از جمله سیاست ها و برنامه های راه آهن در این زمینه است.

وی بر افزایش حمل کالاهای اساسی توسط شبکه حمل ونقل ریلی کشور تاکید کرد و افزود: به منظور تقویت حمل و نقل ترکیبی، شرکتهای بازرگانی دارای ترابری جاده ای نیز می توانند نسبت به سرمایه گذاری و خرید واگن اقدام کنند.

مدیرعامل راه آهن تصریح کرد: در همین راستا شرکت راه آهن تسهیلات مناسبی را در حد 30 درصد سرمایه گذاری واگن و به صورت بلاعوض از محل معافیت های حق دسترسی در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز