خبرگزاری کار ایران

نعمت زاده:

خودروسازی بدون طراحی و توسعه معنا ندارد/ نباید منتظر حرکت دیگران باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۰۰۳

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با ایجاد برندسازی داخلی در صنعت خودروی کشور می‌بایست اهداف صادراتی مدنظر بوده و از این پس نباید برند داخلی فقط برای بازار ایران منظور شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت زاده در سی و دومین نشست شورای سیاست‌گذاری خودرو گفت: بازار ما یک بازار جهانی است و ما هم بخشی از آن بازار هستیم. اگر یک سرمایه‌گذار خارجی تولید خودرو را در ایران انجام دهد می‌تواند تا صددرصد سهام آن شرکت را دارا باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به اینکه می‌بایست به دنبال تکنولوژی روز باشیم افزود: تفکر CKD کاری را از ذهنمان حذف کنیم.

نعمت‌زاده گفت: رعایت استانداردهای خارجی، توجه به کاهش آلایندگی، مصرف سوخت کمتر و توجه به مراکز صادرات و تولید در کلاس جهانی، توسعه محصول و اعطای حق انتخاب به مشتری در زمینه مشخصات فنی و آپشن به مورد نظر مشتری از اصلی ترین اولویت ها است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای دستیابی به اهدافی که داریم بایستی خلاقیت داشته و به طراحی اهمیت دهیم و در یک جمله صنعت خودرو را رقابت‌پذیر کنیم. ایجاد واحد تست یک ضرورت است و باید به سرعت ساخت واحد آزمون خودرو را در دستور کار قرار دهیم.

نعمت‌زاده در ادامه یادآور شد: من اطمینان دارم خودروسازی ما توان لازم را برای ایجاد واحد آزمون را داشته و نباید منتظر حرکت دیگران باشیم. چرا که صنعت خودروی ایران صنعتی پیشرو است و باید از تکنولوژی روز استفاده کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: خودروسازی بدون طراحی و توسعه معنا ندارد و همه خودروسازان و مدیران مربوطه در این میان مسئول هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز