خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه مجازی محصولات ایران خودرو راه اندازی شد

کد خبر : ۲۹۴۱۹۶

نمایشگاه مجازی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم گشایش سالن گروه صنعتی ایران خودرو با حضور قائم مقام ارشدگروه صنعتی ایران خودرو راه اندازی شد.

 به گزارش ایلنا این نمایشگاه با هدف توسعه  تعامل با جامعه و ایفای مسوولیت اجتماعی در پایگاه اینترنتی به نشانیwww.ikcopress.ir راه اندازی شده است.

در فاز نخست این نمایشگاه مجازی برندهای ملی ایران خودرو شامل دنا، رانا، سورن جدید، سمند ال ایکس و سمند اس ای با امکان چرخش 360 درجه در دسترس کاربران قرار می گیرد. کاربران با استفاده از  این فناوری ضمن  بازدید محصول از زوایای مختلف از جمله پانورامای داخلی می توانن رنگ خودرو را نیز انتخاب کنند.

این فناوری ها جزو آخرین فناورهای اطلاعاتی است که خودرو سازان بزرگ جهان هم برای اطلاع رسانی و توسعه ارتباط با جامعه از آن استفاده می کندد.

همچنین در این نمایشگاه نرم افزارهای واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و تعاملی را برای نخستین بار معرفی شد.  
واقعیت افزوده که در موبایل اپلیکیشن ایران خودرو اجرا می شود، سه بعدی شدن خودرو را ممکن می سازد.
در نمایشگاه خودرو  شیراز، غرفه خاصی در سالن ایران خودرو برای نرم افزارهای تعاملی اختصاص یافته و در آن، عینک های واقعیت مجازی دراختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد. این عینک ها دو محصول دنا و سورن جدید را به کاربر نشان می دهد و در یک تور مجازی او را به بازدید ایران خودرو می برد.
در نرم افزار واقعیت افزوده، سطحی به پهنای دومتر در دومتر در نظر گرفته شده که با استفاده از دوربین تبلت، دنا روی صفحه قرار می گیرد و کاربر می تواند آن را هدایت کند.
 همچنین در واقعیت مجازی، سطح بزرگی به سکوی مخصوص خودرو اختصاص دارد که کاربر می تواند با دوربین تبلت، یک خودوری مجازی را از زوایای مختلف ببیند و آن را رنگ کند.
آخرین مورد از اقدامات جدید گروه صنعتی ایران خودرو در بهره گیری از فضای مجازی برای توسعه تعامل با مشتریان، این است که با استفاده از دو تبلت که دوربین های آن ها به سمت خودروی واقعی موجود در نمایشگاه تنظیم شده، بالن های خاص حاوی مشخصات خودرو به صورت واقعیت افزوده در دسترس کاربران قرار می گیرد.
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز