خبرگزاری کار ایران

معامله 7.6 میلیون دلار قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۳۷۳

با استقبال مشتریان 21 هزار و 600 تن انواع قیر و عایق رطوبتی تولیدی داخل کشور روز شنبه 10 مردادماه، در تالار صادراتی بورس کالای ایران به ارزش بیش از 7.6 میلیون دلار برای صادرات به بازارهای جهانی مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در این روز و در تالار صادراتی، 10 هزار و 700 تن قیر 85100 شرکت قیرآکام ، 10 هزار تن قیر 6070 شرکت معماران تجارت آفتاب و 500 تن قیر 6070 شرکت پالایش نگین سیاه آذربایجان مورد معامله قرار گرفت.

لازم به ذکر است، معامله 300 تن عایق رطوبتی شرکت تولیدی و صنعتی الیاف سازان شمال و 100 تن عایق رطوبتی شرکت عایق پیروز بام آسیا نیز در تالار مذکور ثبت شد.

براساس این گزارش، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز شاهد معامله 6875 تن انواع ماده پتروشیمی مجتمع های بوعلی سینا، خراسان، برزویه، تندگویان، ایلام، شازند، لاله، اروند و بندرامام بود؛ در گروه مواد پتروشیمیایی محصولاتی چون آروماتیک، پارازایلین، پلی اتیلن ترفتالات، پلی اتیلن سنگین، پلی بوتادین رابر، سود کاستیک و آمونیاک معامله شد.

علاوه بر این، 16 هزار و 558 تن انواع قیر شرکت های نفت جی و پاسارگاد، 10 هزار تن وکیوم باتوم، سه هزار تن لوب کات و 640 تن گوگرد در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی به فروش رسید.

همچنین 8 هزار تن ذرت دانه ای استان خراسان رضوی به قیمت 7 هزار ریال در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت. براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود 69 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 640 میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران معامله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز