خبرگزاری کار ایران

همراه اول مدعیان فروش اطلاعات مشترکین را روانه زندان کرد

ابتدای هفته جاری، افرادی که در صدد بازاریابی جهت فروش اطلاعاتی از مشترکین تلفن همراه بودند، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با هوشیاری سیستم نظارتی همراه اول، مشخص شد که تلاش هایی برای بازاریابی اطلاعاتی از مشترکین، در خارج از شرکت در حال انجام است. به دنبال آن، ارتباطات فردی که در بیرون شرکت، واسطه ماجرا بود، شناسایی و موضوع به اطلاع پلیس فتا رسانده شد.

در ابتدای هفته جاری، با عملیات پلیسی به عمل آمده، واسطه بیرونی بازاریابی دستگیرو به دنبال آن عامل داخلی نیز شناسایی و دستگیر شد که هردو مدعی، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

همراه اول در ادامه، خاطرنشان کرده است که طی ۲۱ سال فعالیتش، همواره اطلاعات مشترکین، ارزشمند ترین سرمایه این اپراتور بوده و با هوشمندی و سرمایه گذاری سنگین و مداوم در حوزه امنیت شبکه، از آن به دقت حفاظت کرده؛ به نحوی که اطلاعات مشترکین تاکنون از گزند هرگونه دستبردی مصون مانده است.

همراه اول تاکید کرده است، سیستم های امنیتی و کنترلی همراه اول به نحوی است که اطلاعات مشترکین در آن از ضریب امنیتی بسیار بالایی برخوردار بوده و هرگونه اقدام برای دسترسی غیر متعارف به آن، در ابتدای امر شناسایی می شود.

گفتنی است ؛ مورد مذکور، قبل ازهرگونه اقدام برای دسترسی به اطلاعات مشترکین و در مرحله بازاریابی برای آن بوده که در همین مرحله، شناسایی و منتهی به دستگیری این دو نفر شده است. 

کد خبر : ۲۹۵۳۳۳