خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفت و گو با ایلنا :

یک نیمه از سال گذشت، خبری از تخصیص بودجه عمرانی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۴۴۳

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه با گذشت 5 ماه از سال هنوز بودجه وزارت خانه های عمرانی مانند وزارت راه و شهرسازی پرداخت نشده است، گفت: فصل اجرای عملیات عمرانی در حال پایان است اما بودجه ای برای ساخت پروژه ها نداریم.

محمد دامادی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: دولت برای پروژه های عمرانی بودجه محدودی را در نظر گرفته است که بعید می دانم این اعتبارات در نظر گرفته شده هم به صورت کامل تخصیص داده شود.

وی با بیان اینکه روند تزریق بودجه به پروژه های عمرانی بسیار کند است، ادامه داد: یک نیمه از سال گذشت اما خبری از تخصیص بودجه عمرانی نیست این در حالی است که عمده پروژه های عمرانی در فصل گرم از سال قابل انجام هستند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در استان های سردسیر با اتمام فصل تابستان امکان انجام پروژه ها وجود ندارد، گفت: چاره ای جز مدیریت تزریق بودجه نداریم.

وی تصریح کرد: مدیریت تخصیص بودجه به این معنا است که بخش های عمرانی را در اولویت تخصیص ها قرار دهیم و در این فصل هر چه اعتبار تخصیص داده می شود صرف پروژه های عمرانی شود و در نیمه دوم سال بودجه دولت صرف سایر بخش ها شود.

دامادی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از پروژه های عمرانی از قیبل راهسازی معطل تخصیص بودجه هستند و هنوز رقمی در این بخش تزریق نشده است.   

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز