خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در آیین نکوداشت روز خبرنگار:

رسانه‌ها ترجمان انعکاس واقعیت‌های آب و برق به مردمند

وزیر نیرو گفت: رسانه‌ها ترجمان خوبی برای انعکاس واقعیت‌های آب و برق به مردم بوده‌اند.

به‌گزارش ایلنا، "حمید چیت‌چیان" در آیین نکوداشت روز خبرنگار که شب گذشته (شنبه) در ساختمان ستادی وزارت نیرو برگزار شد، اظهار داشت: کشور هم‌اکنون با موضوع مهمی همچون کمبود آب مواجه است و تلاش ما انعکاس این واقعیت در جامعه و دعوت مردم برای مشارکت در استفاده درست از منابع آب است.

وی ادامه داد: در این مسیر باید اعتراف کرد که اصحاب رسانه بهترین یار ما برای رساندن این بحث‌ها به افکار عمومی بوده‌اند.

وزیر نیرو تصریح کرد: اگر تلاش و یاری رسانه نبود، ما قادر نبودیم با زبان فنی و تخصصی آب و برق واقعیت را به مردم برسانیم و رسانه‌ها ترجمان خوبی برای انعکاس واقعیت‌های آب و برق به مردم بوده‌اند.

چیت‌چیان با بیان اینکه خبرنگاران جزو خانواده صنعت آب و برق به شمار می‌روند، افزود: فعالیت‌ سازنده رسانه‌ها باعث شده که هم‌اکنون مردم حساسیت بسیار خوبی نسبت به وضعیت آب و برق کشور پیدا کرده‌اند و ما این دستاورد را نتیجه همکاری خوب رسانه‌ها می‌دانیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نقش رسانه‌ها قابل مقایسه با دهه‌های گذشته نیست، چرا که رسانه با تمام اقشار مردم عجین شده و در زندگی روزمره مردم جایگاه تعیین کننده‌ای دارند، چرا که اطلاعات، آگاهی و حتی نیازهای روزمره خود را از رسانه می‌گیرند.

در این آیین، "مسعود جعفری‌جوزانی" کارگردان به نام سینمای ایران و "احسان روزبهانی" قهرمان ملی‌پوش تیم بوکس جمهوری اسلامی ایران از سوی وزیر نیرو به عنوان سفیران آب معرفی شدند.

کد خبر : ۲۹۶۲۳۵