خبرگزاری کار ایران

افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۳۰۰

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یک هزار و 526 تردد شمار طی 24 ساعت گذشته در مقایسه با روز قبل از آن، تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور 2 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه های کشور 13 درصد بود و اوج تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد نیز بین ساعات 4 تا 5 صبح انجام شده که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

در این مدت آزادراه تهران- کرج ، آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - قم ، آزادراه قم - تهران ، آزادراه ساوه - تهران ، آزادراه تهران - ساوه، محور تهران - شهریار ، مسیر پاکدشت - تهران، محور پردیس - تهران طی 24 ساعت گذشته بیشترین تردد را داشته است.

براساس این گزارش، محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای در آزادراه تهران -کرج - قزوین آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین ( باند جنوبی) تا 24 شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 15 به غیر از روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات درزگیری و روکش آسفالت ، حدفاصل پل حصارک تا تیر 200 تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آزادراه تهران ـ کرج ـ قزوین ( باند شمالی) نیز تا 24 شهریور روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 23:30 تا 4:30 به غیر از روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت ، حدفاصل تیر 200 تا پل حصارک تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

همچنین آزادراه تهران ـ قم تا 31 شهریور ماه سال جاری روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی حدفاصل پل نعلبندان تا عوارضی تهران ، تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور( یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام خواهد شد.

در محور هراز تونل جدید گردنه امامزاده هاشم واقع در استان های تهران و مازندران از پنجم تا 30 مهرماه 94 به دلیل اجرای عملیات کارگاهی و ایمن سازی تونل مسدود و تردد به صورت رفت و برگشت از گردنه امامزاده هاشم و محورهای فیروزکوه و کندوان عملی خواهد بود.

محور میانه - زنجان واقع در استان آذربایجانشرقی تا 29 شهریور 94 ساعت 7 تا 20:20 به دلیل اجرای عملیات سرامیک دیواره تونل حدفاصل کیلومتر 10 تا 11 مسدود و تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر تونل انجام خواهد شد.

در بزرگراه تهران ـ فیروزکوه واقع در استان تهران روزهای شنبه تا چهار شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه و بعد از ظهر روز سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل آبسرد تا پل شلمبه تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور ( یک سوم مسیر) همزمان با اجرای عملیات، انجام می شود.

محور هراز روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 18 به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه، بعد از ظهر سه شنبه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل شهر آبعلی تا رستوران مرمر تردد با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور(یک سوم مسیر)همزمان با اجرای عملیات، انجام می شود.

در محور کرج - چالوس ( کندوان) واقع در استان های البرز و مازندران تا 20 شهریور 94 روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 7 تا 17 به غیر از روزهای چهار شنبه ، پنجشنبه ، جمعه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیر کبیر تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط عملی خواهد بود.

همچنین در همین محور ( کندوان) روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته شب ها از ساعت 24 تا 15 به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات بهسازی سیستم های روشنایی و تهویه و ایمن سازی تونل کندوان ، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر تونل انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز