خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت رجا در گفت وگو با ایلنا:

مشخص نیست پیچ ها به سرقت رفته و یا باز شده است / مسیر ریلی اینچه برون امروز باز می شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۳۱۳

مدیرعامل شرکت رجا با بیان اینکه هنوز گزارش نهایی سانحه روز گذشته گرگان- اینچه برون نهایی نشده است،‌ تاکید کرد: هنوز مشخص نشده که پیچ و مهره های این مسیر ریلی به سرقت رفته و یا اینکه پیچ و مهره ها شل بوده و باز شده است.

حسن موسوی نژاد در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه 7 هزار کیلومتر خط آهن در شبکه حمل و نقل ریلی کشورمان وجود دارد و وقوع این حوادث اجتناب ناپذیر است، گفت:‌ در خطوطی که کم تردد هستند، معمولا از این سوانح که ناشی از سرقت و یا باز شدن پیچ و مهره ها باشد رخ می دهد اما در مسیرهای قدیمی و پرتردد شاهد این اتفاقات نیستیم.

وی ادامه داد: معمولا در مسیرهای پرتردد بازرسی روزانه طول خط و پیچ و مهرها را بررسی می کند اما در مسیرهای کم تردد مانند خط گرگان- اینچه برون معمولا بازرسی ها با دقتی که در مسیرهای پرتردد صورت می گیرد،‌ انجام نمی شود.

موسوی نژاد افزود: به سرقت رفتن پیچ و مهرهای خط آهن مسیرهای کم تردد اتفاق عجیب و غریبی نیست.

مدیرعامل شرکت رجا با تاکید بر اینکه تمام مبلغ بلیت به مسافران قطار سانحه دیده روز گذشته برگردانده شد،‌ گفت:‌مسافران این قطار محلی و بومی هستند و کل مبلغ بلیت که 2 هزار تومان است به مسافران برگردانده شد.

وی با بیان با اینکه روزانه یک قطار مسافری و باری از این مسیر تردد می کند،  گفت: مسیر ریلی گرگان- اینچه برون در حال حاضر مسدود است اما تا پایان امروز باز خواهد شد.            

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز