خبرگزاری کار ایران

مشارکت بانک ملی در ساخت چهار آزادراه بزرگ کشور

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۶۰۳

بانک ملی ایران در راستای تکمیل پروژه های عمرانی کشور و مشارکت در طرح های بزرگ ساخت چهار آزادراه بزرگ کشور بیش از دو هزار و 129 میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه گذاری کرد.

به گزارش ایلنا، برهمین اساس بانک ملی تامین مالی آزادراه قزوین - زنجان، زنجان - تبریز، باغچه - مشهد و کنار گذر مشهد را در دستور کار قرار داد.

** آزادراه قزوین - زنجان

برهمین اساس میزان سرمایه گذاری این بانک در آزادراه قزوین - زنجان معادل 2.2 هزار و 400 میلیون ریال بود که در سال 76 به بهره برداری رسیده است.

جابه جایی سریع از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است و بانک ملی در مشارکت در ساخت و تجهیز؛ راه های ارتباطی غرب و شرق کشور حضور داشته است.

** آزادراه زنجان - تبریز

بانک ملی در راستای اهداف توسعه ای هزار و 449 میلیارد و 400 میلیون ریال سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال 91 به بهره برداری رسیده و کاهش مصرف سوخت و انرژی از ویژگی های منحصر به فرد این آزادراه است.

** آزادراه باغچه - مشهد

همچنین بانک ملی 138 هزار و 800 میلیون ریال در آزادراه باغچه - مشهد سرمایه گذاری کرد که این آزادراه در سال 82 به بهره برداری رسید و ارتقای سطح ایمنی راه ها از ویژگی های منحصر به فرد این ازاد راه است.

** آزادراه کنارگذر مشهد

بانک ملی در راستای توسعه عمرانی کشور 338 هزار و 600 میلیون ریال در آزادراه کنارگذر مشهد برای افزایش ترددهای بین المللی و ترانزیت کاهش آمار تصادفات و مرگ و میر سرمایه گذاری کرده که این آزادراه در سال 91 به بهره برداری رسیده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز