خبرگزاری کار ایران

قدردانی وزارت کشور از خدمات ارزنده بیمه دانا

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۶۹۳

مشاور وزیر و مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور، از نحوه ارائه خدمات بیمه ای بیمه دانا به کارکنان این وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش ایلنا، فیصل حسنی با ارسال لوح تقدیری به دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده ایشان، خواستار تداوم حضور این شرکت بیمه ای در راستای دستیابی به اهداف عالیه و نشاط ملت شریف و پرافتخار ایران اسلامی شد .

در تقدیر نامه وزارت کشور خطاب به دکتر صادق آمده است: رشد و توسعه صنعت بیمه مدیون تلاش گسترده و عمیق اساتید، مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران عزیز قرار داده اند، که در این راستا شرکت بیمه دانا با ایفای تعهدات خویش و ارائه خدمات بیمه ای توانسته است رضایت کارکنان این وزارتخانه را فراهم نماید .

در ادامه این تقدیر نامه آمده است : ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در پیشبرد برنامه های بیمه ای در وزارت کشور ، امید است با ارتقای سطح خدمات ، سهم مناسب بیمه دانا از بازار صنعت بیمه در جهت اعتلای کشور اسلامی مان ، همواره رو به رشد و تعالی باشد .

از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار و همکاران محترم در راستای دستیابی به اهداف عالیه و نشاط ملت شریف و پرافتخار ایران را مسئلت دارم .

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز