خبرگزاری کار ایران

محمود واعظی:

شرکت مخابرات ایران متوقع نباشد

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۹۴۱

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر آنکه دلیل اصلی واگذاری شرکت مخابرات شکستن انحصار دولتی و کاهش هزینه های مردم بوده است، گفت: وزارت ارتباطات در هفته دولت برای تعدادی از شرکت هایی که در حوزه تلفن ثابت فعالیت می کنند، پروانه کار صادر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی با تاکید بر اینکه ایجاد هرگونه خلل در بخش های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات حوزه ICT کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد، در عین حال افزود: هدف دولت از واگذاری شرکت مخابرات ایران و هر شرکت دیگری انجام کار مناسب در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر و کم هزینه تر به مردم است.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم به هیچ عنوان زیر بار افزایش قیمت خدمات ارائه شده به مردم بدون استدلال و دلایل منطقی نخواهد رفت، به ادعای شرکت مخابرات مبنی بر زیان ده بودن این شرکت اشاره کرد و گفت: تنها صرف ادعای برخی افراد نمی توان این مساله را پذیرفت و مردم بایستی در حد خدمات دریافتی پول بپردازند.

وی گفت: شرکت مخابرات ایران مانند بسیاری از شرکت های دیگر مقداری از سودهای بدست آمده را بایستی صرف توسعه زیرساخت های مخابراتی به منظور ارائه خدمات کم هزینه تر به مردم کند که به طور حتم پس از گذشت زمان کوتاهی این اقدام برای شرکت مخابرات نیز سودآور خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: شرکت مخابرات ایران نباید متوقع باشد که هزینه سوءمدیریت و مخارج اضافی این شرکت را مردم متقبل شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز