خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه گروه خودرو سازی سایپا

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۱۵۲

همزمان با دومین روز از دهه کرامت پانزدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه  پانزدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته ، دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامیبا حضور در غرفه گروه خودروسازی سایپا ضمن آشنایی با محصولات جدید این گروه خودروسازی در جریان آخرین فعالیت ها و برنامه های سایپا قرار گرفت.

بر اساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا با حضور پررنگ در این نمایشگاه محصولات جدید و متنوع خود از جمله آریو، ساینا ، ای دو ، cs35 ، تیبا2 ، 151 ، رنو کولیوس ، برلیانس H220-H230- H320-H330، وانت دو کابینه ریچ، وانت پادرا و کیا سراتو  را به معرض بازدید گذاشت. 

در این نمایشگاه که با استقبال خوب مردم مشهد از غرفه سایپا همراه شده شرکت های سایپا، پارس خودرو ، سایپا دیزل ، زامیاد ، فنرسازی زر ، ایندامین ، ستکو، رادیاتور ایران و... محصولات جدید خود را ارائه کرده اند.

بر اساس این گزارش از لحظات افتتاح این نمایشگاه، غرفه گروه خودروسازی سایپا با توجه به استقرار محصولات جدید این گروه، با استقبال بسیار گسترده ای از سوی بازدیدکنندگان مواجه شده است.

گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد از26 تا 30 مرداد ماه از ساعت 17 تا 23 آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز