خبرگزاری کار ایران

غرفه ایران خودرو در نمایشگاه مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۱۵۳

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه گروه صنعتی ایران خودرو زنگ آعاز به کار پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد را به صدا در آورد.

به گزارش ایلنا، غرفه ایران خودرو در این نمایشگاه با حضور دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد این گروه صنعتی افتتاح شد.

در نمایشگاه خودرو مشهد گروه صنعتی ایران خودرو با عرضه محصولات مختلف از جمله هایما اس 7، رنو کپچر، پارس ای  ال ایکس، گرند ویتارا و وانت آریسان حضور فعالی دارد؛ در این نمایشگاه معرفی خودرو های اس 7 که تولید آن در سایت ایران خودرو خراسان آغاز شده است صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش خودروسازان بخصوص گروه صنعتی ایران خودرو می کوشند محصولات خود را پیشرفته ترین امکانات ایمنی و رفاهی همراه با ویژگی های چون زیبایی، قدرت، سرعت و مصرف کم تجهیز کنند.

برآورده ساختن انتظارات مشتریان در زمینه طراحی، کیفیت و خدمات پس از فروش از اولویت های گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می آید.

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف آگاهی از نیاز و خواسته مصرف کنندگان و ارایه دستاوردهای جدید در زمینه طراحی، مهندسی و تحقیقات در نمایشگاه مشهد شرکت کرده است.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته مشهد  از 26 تا 30 مردادماه سال جاری  در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز