خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برق منطقه ای تهران در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

رساندن برق به مسکن مهر نیاز به بودجه دارد / اعتبار مالی دهند مسکن مهر به برق می‌رسد

شرکت برق منطقه‌ای تهران تاکنون 60 تا 70 درصد این واحدها را برق‌دار کرده و به بهره‌برداری رسانده است بنابراین نمی‌توان گفت که واحدهای مسکن مهر برق ندارند اما برای برق‌دار کردن بقیه واحدها نیازمند تخصیص اعتبار جدید است.

سید زمان حسینی، مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اینکه برقرسانی به واحدهای مسکن مهر با توجه به خالی بودن بساری از واحدها و همچنین جانمایی نادرست این مساکن تا چه حد ضرورت دارد؟، گفت: کلیت موضوع این است که احداث مسکن مهر در بسیاری از موارد مشکل داشته اند اما در هر صورت با توجه به تاکیداتی که مسئولان استانداری و وزارت نیرو اعلام کرده اند این قضیه باید حل شود.

وی با بیان اینکه برق‌دار 400 هزار واحد مسکونی به شرکت برق منطقه‌ای تهران ابلاغ شده، افزود: شرکت برق منطقه‌ای تهران تاکنون 60 تا 70 درصد این واحدها را برق‌دار کرده و به بهره‌برداری رسانده است بنابراین نمی‌توان گفت که واحدهای مسکن مهر برق ندارند اما برای برق‌دار کردن بقیه واحدها نیازمند تخصیص اعتبار جدید است.

حسینی با اشاره به نامه‌های ارسالی به استانداری‌های قم، البرز و تهران جهت تخصیص اعتبار جدید، تصریح کرد: از 400 میلیارد تومانی که برای 400 هزار واحد مسکن مهر پیش‌بینی شده بود چیزی در حدود 80 میلیارد تومان تخصیص یافت که قسمتی از آن مربوط به بودجه استانداری و بخشی هم از اعتبار شرکت برق منطقه‌ای تهران هزینه شده است.

وی یادآور شد: اگر 400 میلیارد تومان در اختیار شرکت برق منطقه‌ای قرار می‌گرفت ما از امکانات موجود استفاده نمی‌کردیم لذا این موضوع را به استانداری‌ها اعلام کرده‌ایم که اگر می‌خواهیم واحدهای مسکن مهر برق‌دار شوند باید اعتبارات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی استانداری‌ها و دولت تامین شود.

کد خبر : ۲۹۸۳۲۳