خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو در جمع خبرنگاران :

از رقابتی شدن بازار ایران استقبال خواهیم کرد

مطمئنا در آینده قیمت خودروهای اروپایی از قیمت خودروهای فعلی ایرانی گران تر خواهد بود و همه شرکت ها باید به دنبال ارتقای کیفیت محصولات و سهم خود از بازار باشند اما این موضوع به معنی از دست رفتن بازار محصولات چینی نخواهد بود و مشارکت ما نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، بهرام شریعت در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در پاسخ به این پرسش که وضعیت شرکت هایی نظیر شما با ورود خودروسازان اروپایی چه خواهد شد؟ اظهار داشت: ما از رقابتی شدن بازار استقبال خواهیم کرد ضمن اینکه حضور شرکت های اروپایی در ایران و انعقاد قرارداد ها برای همکاری های مشترک تا 3 سال آینده زمان خواهد برد .

وی با بیان اینکه خط مشی جدید مدیران خودرو ارتقای کیفیت و افزایش فناوری خودروهای تولیدی خواهد بود افزود: هم‌اکنون محصولات چری با برند مدیران خودرو در ایران کاملا شناخته شده هستند و مشتریان خود را هم دارند اما قاعدتا با ورود رقبا در کشور استانداردهای مملکت نیز ارتقاء پیدا می کند و فضا برای جلب نظر متقاضیان سخت تر خواهد شد.

شریعت ادامه داد: مطمئنا در آینده قیمت خودروهای اروپایی از قیمت خودروهای فعلی ایرانی گران تر خواهد بود و همه شرکت ها باید به دنبال ارتقای کیفیت محصولات و سهم خود از بازار باشند اما این موضوع به معنی از دست رفتن بازار محصولات چینی نخواهد بود و مشارکت ما نیز ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است ؛ در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته در مشهد از محصول چری تیگو 5 مدیران خودرو نیز رونمایی شد.

 

کد خبر : ۲۹۸۴۵۰