خبرگزاری کار ایران

فعالان اقتصادی اتاق تهران در راه رومانی

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۶۰۰

پس از رایزنی های گسترده و درازمدت اتاق تهران با اتاق بازرگانی و صنایع بخارست و با هماهنگی های لازم با سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی، یک هیات تجاری از سوی اتاق تهران به این کشور اعزام می شود.

به گزارش ایلنا از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، براساس برنامه ریزی های انجام شده این سفر تجاری پنج روزه در هفتم مهرماه سال جاری انجام می شود. سرپرستی این هیات تجاری با مسعود خوانساری رئیس اتاق تهران خواهد بود و فعالان بخش خصوصی، صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و بازرگانانی که کارت عضویت و بازرگانی فعال دارند، می توانند با این هیات تجاری همراه شوند.

برنامه های این سفر تجاری که هم اکنون در حال تدوین نهایی با طرف رومانیایی است و بزودی اعلام خواهد شد، شامل دیدار با صاحبان صنعت و بازرگانان و فعالان اقتصادی رومانی است که توسط اتاق بازرگانی و صنایع بخارست ساماندهی می شود.

فعالان اقتصادی ایران در این سفر می توانند با ظرفیت های رومانی برای هرگونه همکاری اقتصادی آشنا و با فعالان بخش خصوصی این کشور وارد مذاکره شوند.

اتاق تهران امیدوار است با اعزام هیات های تجاری به کشورهای مختلف و پذیرش هیات های تجاری خارجی بستر مناسبی برای توسعه همکاری های بخش خصوصی با بنگاه های خارجی فراهم کند و از فرصت ایجاد شده در فضای بین الملل، برای گسترش پیوندهای بخش واقعی اقتصاد ایران با اقتصاد جهان استفاده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز