خبرگزاری کار ایران

هایما زیر ذره بین خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۸۳۸

خبرنگاران رسانه های گروهی در بازدید از شرکت ایران خودرو خراسان، خودروی هایما اس 7 را تست کردند.

به گزارش ایلنا در این تست که توسط خبرنگاران انجام شد،خودرو هایما اس 7 از نظر عملکردی و فنی سربلند بیرون آمد.

خبرنگاران رسانه های گروهی که برای پوشش خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات مشهد به استان خراسان سفر کرده اند، از خط تولید محصول جدید هایما اس7نیز بازدید کردند.

هایما اس7 که در ایران خودرو خراسان تولید می شود، با هدف تکمیل سبد محصولات ایران خودرو و تولید یک اس یو وی جدید برای تامین سلایق متفاوت مشتریان، انتخاب شده و عرضه می شود.

خبرنگاران در بازدید از ایران خودرو خراسان، از سالن های مختلف شامل بدنه سازی، رنگ و مونتاژ دیدن کردند و مدیرعامل این شرکت ضمن ارایه توضیحات در مورد وضعیت ایران خودرو خراسان، در یک کنفرانس خبری به پرسش های آنان پاسخ داد.

ایران خودرو خراسان به وسعت 90 هکتار در 55 کیلومتری مشهد در منطقه بینالود واقع شده و محصولاتی شامل پژو پارس، 405 و سوزوکی را تولید می کند. اس یو وی جدید هایما اس 7 نیز در همان خطوط تولیدی سوزوکی تولید می شود که تجربه تازه ای در صنعت خودروی ایران از نظر بهره گیری از خطوط تولیدی منعطف به شمار می رود. این دومین خودروی شاسی بلند است که توسط ایران خودرو به بازار عرضه می شود.

ایران خودرو خراسان با بهره گیری از 4200 نفر کارکنان در رده های مختلف کارگری و مهندسی از سیستم های کیفیتی روز جهان از قبیل سوزوکی ژاپن برخوردار است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز