خبرگزاری کار ایران

درهفته دولت 11 پروژه فرودگاهی در کشور به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۲۳۰

در هفته دولت 11 پروژه فرودگاهی به ارزش 186 میلیارد و 540 میلیون ریال با حضور مسئولان شرکت فرودگاه های کشور و وزارت راه وشهرسازی به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، این 11 پروژه فرودگاهی در هفته دولت در فرودگاه های یزد٬ اردبیل٬ اصفهان٫ سنندج٬ شهرکرد٬ اراک٬ بجنورد٬ تهران و مرکز کنترل فضای کشور است که عمده این پروژه ها به منظور افزایش ایمنی و سلامت پروازها انجام شده است.

سیستم کامل روشنایی باند فرودگاه اراک با 45 میلیارد ریال هزینه و نقشه جهانی راه های هوانوردی با 470 میلیون ریال به ترتیب پر هزینه ترین و کم هزینه ترین این پروژه ها در فرودگاه های کشور است.

براساس این گزارش، در مجموعه پروژه های قابل افتتاح در صنعت فرودگاهی کشور دو پروژه در استان تهران با اعتبار هزینه شده 4.3 میلیارد ریالی، دو پروژه در استان اردبیل با اعتبار هزینه شده 55 میلیارد ریال و یک پروژه در استان خراسان شمالی با اعتبار 20 میلیارد ریال آماده شده است.

همچنین یک پروژه در فرودگاه یزد با اعتبار 5 میلیارد ریال، یک پروژه در استان مرکزی با اعتباری معادل 45 میلیارد ریال، یک پروژه در استان چهارمحال و بختیاری با اعتبار 20 میلیارد ریال، یک پروژه در استان کردستان با اعتبار 9.3 میلیارد ریال و یک پروژه در استان اصفهان با اعتباری معادل 23 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز