خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بورس انرژی خبر داد:

آغاز صادرات نفت کوره 380 سانتی استوکس از طریق بورس انرژی ایران

asdasd
کد خبر : ۳۰۰۶۹۰

مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته با شرکت ملی نفت قرار است عرضه نفت کوره 380 به صورت ماهانه از طریق بورس انرژی ایران انجام پذیرد که این مورد می تواند موجب ایجاد و تنوع در نحوه فروش این فرآورده و شکل گیری بازار جذاب نفت کوره در بورس انرژی ایران شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، سیدعلی حسینی افزود: این نخستین معامله نفت کوره در رینگ بین الملل است و طبق هماهنگی های صورت گرفته با شرکت ملی نفت قرار است این عرضه ها به صورت ماهانه از طریق بورس انرژی ایران انجام پذیرد که این مورد می تواند موجب ایجاد و تنوع در نحوه فروش این فرآورده و شکل گیری بازار جذاب نفت کوره در بورس انرژی ایران شود.

وی افزود: نحوه پرداخت قیمت معامله روز جاری به صورت شرایطی بوده و تسویه نفت کوره معامله شده به صورت ریالی است.
وی اعلام کرد: تحویل این کالا به صورت فوب بندرعباس بوده و از اسکله شهید رجایی بندرعباس انجام می پذیرد.
حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد: عرضه موفق این کالا در رینگ بین المللی بورس انرژی که در راستای پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی با همکاری وزارت نفت و بازار سرمایه شکل گرفته می تواند آغازگر فعالیت بیشتر شرکت ملی نفت ایران در این بورس از جمله عرضه مجدد نفت خام به صورت ریالی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز