خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

منابع مالی طرح جامع آبرسانی تهران از طریق فاینانس تامین می شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۰۶۶

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از مراحل اجرایی طرح جامع آبرسانی تهران از تامین منابع مالی مورد نیاز این طرح از طریق امضای موافقتنامه فاینانس خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، حمیدرضا جانباز در جریان این بازدید، تامین منابع مالی قسمت های مهم اجرای این طرح مانند تامین لوله های مورد نیاز را از طریق امضای تفاهم نامه امکان پذیر دانست و افزود: طرح جامع آبرسانی تهران از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و برای تکمیل این طرح همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان تهران باید نسبت به برآورد منابع مالی مورد نیاز اقدام کنند تا اقدامات بعدی از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شود.

مشاور وزیر نیرو گفت: شهر تهران به لحاظ توپوگرافی خاص در میان شهرهای پرجمعیت جهان یک استثناست و این شهر به لحاظ اختلاف ارتفاعی که دارد به صورت بالقوه منبعی غنی برای تولید برق و دیگر انرژی های پاک است.

در جریان این بازدید که محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز در آن حضور داشت، پیشرفت مراحل اجرایی طرح در مناطق مختلف غرب و جنوب غرب تهران از جمله تصفیه خانه ششم، خط کمربندی جنوب و مراحل اجرایی در خیابان نبرد تهران مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز در این بازدید گفت: طرح جامع آبرسانی تهران شامل سامانه های شرق، غرب، ماملو و آزادگان است و ما انتظار داریم بخشی از این پروژه که مربوط به انتقال آب تصفیه خانه شماره ٢ تهران (کن) به مخزن شماره ١٥ در یافت آباد است تا پایان امسال به اتمام برسد.

پرورش ادامه داد: ما با محدودیت های مالی مختلفی برای تکمیل این طرح مهم مواجه هستیم و انتظار داریم مسؤولان توجه ویژه به بحث تامین اعتبار منابع مورد نیاز این طرح داشته باشند.

در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مراحل اجرایی پروژ فاضلاب غرب تهران نیز مورد بررسی قرار دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز