خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با ایلنا:

آماده واگذاری فاز بلندمرتبه مسکن ویژه به سرمایه گذاران هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۲۲۲

مدیر کل اداره راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه برای شروع فاز بلندمرتبه مسکن ویژه به دنبال سرمایه گذار بخش خصوصی هستیم،‌ گفت:‌ دولت نباید وارد انبوه سازی شود.

فریبرز واحدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد:‌ برای جذب سرمایه گذار فاز دو، فراخوان هایی در روزنامه های کثیر الانتشار منتشر شده است.    

وی درباره میزان آورده سرمایه گذاران برای مشارکت با دولت در ساخت فاز بلندمرتبه مسکن ویژه گفت:‌ با توجه به این ینکه متراژ و کاربری های بلوک ها متفاوت است،‌ سهم آورده سرمایه گذاران متناسب با میزان مشارکت آنها در پروژه است و برای این فاز ساخت چند بلوک 8 طبقه را پیش بینی کرده ایم.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه این فاز از مسکن ویژه تنها کاربری مسکونی ندارد،‌ گفت: در فاز دو کاربری بلوک ها اداری،  تجاری،‌ خدماتی و مسکونی تعریف شده است به طوری که طبقات بالایی بلوک ها کاربری مسکونی و طبقات پایین کاربری تجاری و اداری دارد.

واحدی ادامه داد: تعدد کاربری ها در این فاز می تواند انگیزه ای باشد برای حضور و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی با دولت در ساخت. بلوک های بلند مرتبه در اطراف مسکن ویژه تهرانسر ساخته خواهند شد که بخشی از آن را در شهرک یاس تهرانسر جانمایی کرده ایم.

مدیر کل اداره راه وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه با چند سرمایه گذار وارد مذاکره شده ایم،‌ گفت: با چندین سرمایه گذار وارد مذاکره شده ایم اما باید توان مالی متقاضیان ارزیابی شود و تا کنون سرمایه گذارانی که وارد مذاکره شده اند توان پرداخت سهم آورده بخش خصوصی را نداشتند.  

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز