خبرگزاری کار ایران

رئیس شعبه اکو بانک تجارت، رئیس فدراسیون دو و میدانی شد

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۲۷۳

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، مجید کیهانی رئیس شعبه اکو با حضور در انتخابات فدراسیون دو و میدانی و رقابت با 18 کاندیدا، در دور دوم با مجموع 23 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی انتخاب شد.

کیهانی با اظهار امیدواری از اینکه توانسته به عنوان عضوی  از خانواده بزرگ بانک تجارت هدایت این رشته پرمدال را بر عهده بگیرد، گفت: در اینجا باید از حمایت‌های بی شائبه مدیران ارشد بانک تشکر کنم و بسیار خرسندم که توانسته ام ریاست فدراسیون دو و میدانی را بر عهده بگیرم. وی افزود: در جلسه انتخابات مجمع نیز بر این امر تاکید کردم که قبل از هر سمتی خود را کارمند بانک تجارت می دانم و به آن افتخار می‌کنم.

رییس جدید فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: هدفم توسعه پایدار ورزش اول المپیک در کشور و اولویت کارم بازیهای المپیک 2016 ریو است و برای ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند یا شانس کسب سهمیه را دارند برنامه‌ریزی خواهم داشت.

گفتنی است کیهانی پیش از این عضو تیم ملی دو و میدانی جوانان در رشته‌های پرش ارتفاع و دوی110متر با مانع بوده است. وی همچنین در برنامه‌های مختلف صدا و سیما به عنوان کارشناس و مجری ورزشی حضور داشته و برای پوشش خبری این رشته، به کشور های مختلف دنیا سفر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز