خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید؛

خدمات جدید سایپایدک به مشتریان

مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک، تعمیرگاه تخصصی سراتو و باشگاه مشتریان سایپا ظهر امروز با حضور سید رضا نوروززاده رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع و مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سایپایدک، مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک، تعمیرگاه تخصصی سراتو و باشگاه مشتریان سایپا ظهر امروز با حضور سید رضا نوروززاده رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع و مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

در این مراسم که در محل دفتر مرکزی سایپایدک برگزار شد، نوروززاده به توانمندی‌های نیروی انسانی متخصص سایپایدک از لحاظ فنی و مهندسی اشاره کرد و گفت: گروه خودروسازی سایپا از لحاظ ساختار نیروی انسانی بسیار کار آزموده است و تکیه بر این نیروی انسانی کارآزموده می‌تواند مشکلات موجود را از سر راه بردارد.

رییس سازمان گسترش و نوسازی یادآور شد: صنعت خودرو سال‌های سخت خود را پشت سر گذاشته و با تلاش مدیریت و تمامی کارکنان، این صنعت وارد مسیر رو به رشد شده است.

وی افزود: با تلاشی که در صنعت خودروسازی به ‌ویژه در گروه خودروسازی سایپا رخ داده، این مجموعه در مدت زمانی بسیار کمتر از حد معمول توانست خود را بازیابی کند. در واقع وجود توانمندی در زمینه تولید خودرو در داخل کشور موجب ایجاد یک مزیت قابل‌ ملاحظه برای ایران شده و همین امر زمینه رشد و شکوفایی این صنعت را فراهم خواهد کرد.

 

کد خبر : ۳۰۳۲۸۰