خبرگزاری کار ایران

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده:

هم اندیشی و همفکری به هم افزایی بیشتر زنان در ایجاد کارآفرینی می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۹۶۹

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه ها و همایش ها با محوریت زنان کارآفرین می تواند علاوه بر هم اندیشی و همفکری به هم افزایی بیشتر زنان در ایجاد کارآفرینی بینجامد اظهار کرد: امیدوار هستیم تا با اقداماتی از این دست زنان به جایگاه مناسب خود در توسعه پایدار کشور دست یابند.

به گزارش ایلنا از شاتا، شهیندخت مولاوردی در دومین روز همایش بین المللی نقش زنان در توسعه پایدار با حضور در نشست هم اندیشی نقش زنان در توسعه پایدار ،کارآفرینی و اشتغال که پایان بخش این همایش بود با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این همایش، ایجاد فرصت گفتگو و استفاده از تجارب جهانی است ، افزود: تلاش کردیم تا با درکنار هم قراردادن زنان کارآفرین داخل و خارج فرصت لازم را برای بهره مندی از تجارب و آشنایی با توانمندی های یکدیگر فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در برنامه ریزی های آینده بتوان با برگزاری همایش ها و نمایشگاه های تخصصی زمینه لازم را برای مشارکت بیشتر ایجاد کرد  ابراز امیدواری نمود: این مهم می تواند در توسعه بیشتر مشاغل زنان کارآفرین تاثیر بسزایی داشته باشد.

مولاوردی در ادامه با تاکید بر اهمیت خلاقیت و نوآوری در توسعه کارآفرینی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز نه تنها باید کار و خلاقیت را خلق کرد، بلکه خلق نیاز نیز یکی از موضوعات مهمی است که خود کارآفرینان باید به آن توجه داشته باشند.

وی داشتن صنعت و تولیدات دانش بنیان را در این بین مهم ارزیابی کرد و گفت: برای موفقیت در عرصه کارآفرینی باید به این فکر کنیم که چگونه می توان در صنعتی که مشغول به فعالیت هستیم بتوانیم زودتر به نتیجه نهایی دست یابیم.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین به اهمیت بخش معدن اشاره کرد و افزود: این بخش همواره مورد توجه دولت بوده است و می تواند در کنار صنایع دستی به توسعه صادرات، رونق اقتصادی و خروج از رکود کمک کند.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اصلاح و حذف قوانین دست و پاگیر و مزاحم تصریح کرد: دولت در این راستا در تلاش است تا با شناسایی و حذف این قوانین در  بهبود فضای کسب و کار بیش از پیش موثر باشد.

وی افزود: ارائه ایده های جدید و خود اتکایی به توانمندی ها و ظرفیت ها در رسیدن به این جایگاه کمک کننده است.

در پایان این نشست همچنین به پرسش های حاضران در این هم اندیشی پاسخ داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز