خبرگزاری کار ایران

برنامه ریزی برای تولید ٨٠٠ هزار بشکه نفت از خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۳۰۵۹۸۰

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: هم اکنون اولویت نخست این شرکت در خلیج فارس در بحث نفت، رسیدن به تولید ٨٠٠ هزار بشکه ای است از اینرو باید در برنامه ششم توسعه به این موضوع به خوبی پرداخته شود.

به گزارش ایلنا از شانا، رکن الدین جوادی در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس شرکت نفت فلات قاره ایران، تولید نفت و گاز در خلیج فارس را دارای جنبه های اقتصادی، سیاسی و امنیتی برای کشور دانست وگفت: با افزایش تولید نفت از این منطقه پر انرژی و پر چالش، می توان نقش ایران را در منطقه پررنگ تر کرد.

وی افزود: با تکیه بر ١٠٠ میلیارد بشکه نفت خام در جا در مخازن موجود در خلیج فارس و با بهبود اداره تاسیسات و افزایش ضریب بازیافت و توسعه میدانهای جدید، باید به سمت تولید بهینه از این ذخایر برویم.

معاون وزیر نفت با اشاره به تولید کمتر از ٥٠٠ هزار بشکه نفت در شرکت فلات قاره اعلام کرد: نباید فراموش کنیم که روزی این شرکت بیش از ٨٠٠ هزار بشکه تولید نفت خام داشته است.

وی با بیان این که افزایش تولید نفت در ایران سبب حضور قدرتمندتر در بازار می شود، تصریح کرد: با برنامه ریزی شفاف باید برای توسعه میدانهای جدید و افزایش ضریب بازیافت در مخازن کنونی ایجاد آمادگی کنیم.

وی  با تاکید بر تجدید سازمان و فرآیندها در ساختار شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: این شرکت می تواند با بهره وری و رشد بیشتر زمینه را برای بروز استعدادهای نیروی انسانی خود فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز