خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اتاق اصناف ایران گام های موثری در اصلاح شبکه توزیع برداشته است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق اصناف می تواند با استفاده از استعدادهای صنوف و بهره مندی از تجارب اصناف زمینه ایجاد فرصت های اقتصادی جدید را همراه با ایجاد فرصت های شغلی در کشور فراهم کند.

به گزارش ایلنا به نقل از اتاق اصناف ایران ؛ایرج ندیمی  با بیان اینکه اتاق اصناف گام های موثری در اصلاح شبکه توزیع برداشته است، افزود: مجلس شورای اسلامی نیز از برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اتاق اصناف ایران که موجب رشد اقتصادی کشور خواهد شد، استقبال می‌کند.

وی با تبریک به جامعه اصناف به سبب ارائه فعالیت های گسترده و موفقیت در زمینه های مختلف طی یک سال اخیر گفت: جامعه اصناف با گستره جمعیتی که دارد و همچنین با پشتکار و اراده قوی و حمایت دولت می تواند در مجامع بین المللی حضور یابد.

ندیمی با بیان اینکه اصناف با داشتن حدود ۴۰۰ در سراسر کشور از توانایی بالایی برخوردار هستند، ضمن حق دانستن خواسته ها و مطالبات اصناف افزود: یکی از دلایل ادغام واحدهای تولیدی و توزیعی، توجه بیشتر به مسایل و مشکلات اصناف است ضمن اینکه برای اصلاح امور باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات اصناف در اول راه هست، افزود: مشکلات اصناف باید از سوی مسئولان اتاق اصناف ایران به مجلس ارائه شود تا بتوان با بررسی آنها، قدم های موثری را برای اصناف برداشت.

ندیمی رسالت اتاق اصناف ایران را مهم خواند و افزود: اتاق اصناف ایران و سازمان صنعت، معدن و تجارت باید به صورت یک شکل و متحد عمل کنند، زیرا در این صورت است که بر همه مشکلات فایق می آیند.

وی بکارگیری فناوری نوین در بخش تولید را موثر دانست و افزود: ساختار و روش های سنتی باید کنار گذاشته شود و در زمینه تولید از دانش روز بهره مند شد.

ندیمی اظهار کرد: اصلاح ساختار اتاق اصناف ایران مطابق با برنامه های نوین سازی صورت گرفته و مجموعه اصناف در یک سال گذشته با مدیریت منسجم و واحد، بازار را به خوبی مدیریت کردند که آرامش کنونی، حاصل تلاش تمام اصناف بوده است

کد خبر : ۳۰۶۰۹۲