خبرگزاری کار ایران

مدیر امور هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی‌ در گفت‌وگو با ایلنا:

لایحه تاسیس مناطق ویژه اقتصادی جدید به مجلس رفت /افزایش دوره معافیت مالیاتی مناطق ویژه اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۱۲۳

مدیر امور هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از افزایش پیشنهاد موسسات برای تاسیس مناطق ویژه اقتصادی جدید خبر داد و گفت: لایحه تاسیس منطقه ویژه اقتصادی دارویی برکت در ساوجبلاغ به مجلس رفت.

جعفر آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی دارویی برکت با مسئولیت ستاد فرمان اجرایی امام مدیریت و راه اندازی می شود، اظهار کرد:‌ موسسه مالی و اعتباری عسکریه هم درخواست تاسیس منطقه ویژه اقتصادی ریلی زرند کرمان و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در نیشابور را داده است.

وی افزود: همچنین نمایندگان مجلس هم درخواست هایی مبنی بر افزودن مناطق جدید به لایحه ارسال شده از سوی دولت برای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی دارویی برکت کرده اند که شرط ما برای موافقت با درخواست نمایندگان مجلس این است که این مناطق پیشنهاد شده با مدیریت بخش خصوصی و غیر دولتی تاسیس و راه اندازی شوند.      

آهنگران با اشاره به افزایش درخواست ها برای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی گفت:‌ موسسات خصوصی توانمند بسیاری هستند که قابلیت مدیریت مناطق ویژه اقتصادی را دارند.

مدیر امور هماهنگی مناطق ویژه اقتصادیدبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از افزایش مزیت های سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی در قانون رفع موانع تولید خبر داد و افزود:‌اگر منطقه ویژه اقتصادی در مناطق محروم تاسیس شوند دوره معافیت مالیاتی به 17 سال افزایش می یابد.

وی ادامه داد:‌ پیش از این دوره مافیت مالیاتی بین 4 تا 10 سال بود اما در حال حاضر اگر مدیران منطقه بتوانند میزان اشتغالزایی را افزایش دهند دوره معافیت مالیاتی به 13 سال هم افزایش می یابد و بر سنوات معافیت مالیاتی افزوده خواهد شد و طبق سیاست های دولت دوره های مافیت مالیاتی به امکان افزایش اشتغال گره زده شده است.  

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز