خبرگزاری کار ایران

عضو اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با ایلنا :

عرضه خودرو بیش از تقاضاست / خودروهای وارداتی سال گذشته هنوز فروش نرفته اند

بازار قابل پیش بینی نیست و مردم همچنان در انتظار هستند و بعید به نظر می رسد تا آذر ماه و حتی بعد از آن هم وضعیت بازار بهتر شود.

سعید مؤتمنی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه بازار در رکود است و بازار خودروهای وارداتی نیز رونقی ندارد اظهار داشت: با افزایش بهای ارز قیمت این نوع خودروها نیز رشدی نداشت و بسیاری از خودروهایی که برج 12 سال گذشته از گمرکات ترخیص شدند هنوز به فروش نرفته اند.

وی افزود: بازار قابل پیش بینی نیست و مردم همچنان در انتظار هستند و بعید به نظر می رسد تا آذر ماه و حتی بعد از آن هم وضعیت بازار بهتر شود.

مؤتمنی با اشاره به قیمت برخی از خودروها در بازار گفت: پژو 206 تیپ 2 حدود 200 هزار تومان کاهش قیمت داشته است و از 32 میلیون و 500 هزار تومان به 32 میلیون و 300 هزار تومان رسیده همچنین قیمت پژو پرشیا به دلیل کاهش عرضه 100 هزار تومان رشد داشته و از 35 میلیون و 200 هزار تومان به 35 میلیون و 300 هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین سمند ال ایکس 30 میلیون تومان، پرشیا 35 میلیون تومان، پژو دو گانه سوز معمولی 36 میلیون و 500 هزار تومان، ال 90 اتومات 46 میلیون و 500 هزار تومان، سراتو سایپا 83 میلیون تومان و پژو GLX‌ 28 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه از یک ماه گذشته ال 90 پارس خودرو به صورت اقساط فروش ندارد افزود: سیاست برخی از خودروسازان این است که اقساط نداشته باشند.

 

کد خبر : ۳۰۶۶۰۳