خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بورس انرژی:

بورس انرژی میزبان عرضه گازوییل می شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۶۰۸

مدیرعامل بورس انرژی از پذیرش گازوییل به عنوان کالای اصلی در تابلو نفت و گاز بازار فیزیکی بورس انرژی در رینگ داخلی و بین الملل خبر داد و گفت: این فرآورده، بزودی در بازار فیزیکی بورس انرژی عرضه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، علی حسینی افزود: کالای گازوییل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در جلسه مورخ 16 شهریور ماه 94 هیات پذیرش بورس انرژی ایران به عنوان کالای اصلی در تابلو نفت و گاز بازار فیزیکی جهت عرضه در رینگ داخلی و بین الملل پذیرش شد.

وی اظهار داشت: براساس مصوبه هیات پذیرش بورس انرژی ایران مقرر شده سالیانه دست کم ٢٤٠ میلیون لیتر گازوییل به صورت هفتگی در بورس انرژی عرضه شود.

حسینی ادامه داد: حداقل خرید جهت کشف نرخ این کالا، ١٠درصد حداقل عرضه بوده و خطای مجاز تحویل این کالا نیز ٥ درصد آخرین محموله قابل تحویل است و مشخصات هر محموله، شامل محل بارگیری و محل تحویل در قالب اطلاعیه عرضه در مواعد انتشار آن (رینگ داخلی یک روز و رینگ بین الملل سه روز کاری قبل از عرضه) ذکر خواهد شد.

مدیرعامل بورس انرژی تصریح کرد: با توجه به پیگیری های در حال انجام، انتظار می ‏رود پس از انجام هماهنگی های لازم با عرضه کننده، چهارمین بورس رسمی کشور بزودی شاهد عرضه این فرآورده‏ اصلی نفتی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز