خبرگزاری کار ایران

در دیدار محجوب و حجتی مطرح شد:

قیمت تمام شده عادلانه مدنظر تولیدکننده است

دبیر کل خانه کارگر گفت: در تولید قیمت تمام شده و فروش عادلانه مورد انتظار همه است.

علیرضا محجوب در دیدار محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: هدف از این دیدار تقدیر و تشکر از دولت و بدنه آن است.

وی افزود: با توجه به اینکه توقعات مردم بالا رفته است، مذاکرات هسته‌ای و توافق برجام باعث شده مردم انتظارات بیشتری از دولت داشته باشند و همه به دنبال تعادل در اقتصاد هستند.

وی افزود: قیمت تمام شده و فروش عادلانه مورد انتظار همه است.

همچنین وزیر جهاد و کشاورزی ضمن تشکر از اعضای هیات اجرایی خانه کارگر بیان داشت: کار و تلاش را کسی که در میدان حضور دارد انجام می‌دهد اما متاسفانه نظام مدیریتی به طوری است که تلاشگر کمترین بهره را می‌برد و متاسفانه وضعیتی که امروز برای خودروسازی به وجود آمده به کارگران زحمتکش آسیب خواهد رساند.

وی ضمن امیدواری از بهبود وضعیت کارگران افزود: باید کشاورزی را از حالت سنتی خارج کنیم تا شاهد راه‌اندازی یک کشاورزی اقتصادی باشیم مشکل عمده در بخش کشاورزی محصول تولید شده است که امروز این محصولات را به قیمت مناسب خریداری نمی‌کنند که این امر به کشاورز آسیب رسانده است.

محمود حجتی با اشاره به تلاش این وزارتخانه برای کمک به کشاورز تاکید کرد: بازار بی‌رحمی در کشور برای کشاورز و مصرف کننده وجود دارد که اگر مقداری عرضه کم شود و یا تقاضا افزایش یابد بازار آنچنان عرصه را بر مصرف کننده تنگ می‌کند که معیشت مردم با مشکل مواجه می‌شود؛ از طرفی اگر محصولی با کاهش قیمت و عدم خرید مواجه شود از تعادل از بین رفته و تولید کننده را با مشکل مواجه می‌کند.

کد خبر : ۳۰۷۰۴۷