خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه لوازم خانگی خبر داد:

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم خانگی در محل مصلی تهران

طحان‌پور گفت: این طرح به علت حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان تمام کالاهای عرضه شده در آن 10 تا 20 درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد طحان‌پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم خانگی به وسعت 50 هزار متر مربع و با حضور 60 شرکت تشکیل شده و  60 درصد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه ایرانی و 40 درصد از آنها خارجی هستند و شرکت‌های خارجی نمایندگان اصلی آنها در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

وی افزود: در نمایشگاه امسال برای اولین بار طرح جهیزیه آسان در حال اجراست.

طحان پور تصریح کرد: در  پکیج‌های عرضه‌ شده برای این طرح از قیمت حداقل 4 میلیون تومان که شامل 10 قلم لوازم خانگی تا 10 میلیون تومان وجود دارد.

طحان‌پور افزود: این طرح به علت حذف  واسطه‌ها و ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف‌کنندگان تمام کالاهای عرضه شده در آن 10 تا 20 درصد ارزان‌تر از قیمت بازار است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به مکاتبات با وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امیدواریم با به ثمر رسیدن رایزنی‌هایی که بین وزارتخانه و تولیدکنندگان در حال انجام است بتوانیم تبصره 26 را اجرایی کنیم. در این تبصره پیشنهاد شده است  که بانک با عنوان تضمین‌کننده خریدار، کالا را از تولیدکننده به مصرف‌کننده به صورت مستقیم منتقل کند و در صورتی که مصرف‌کننده نتواند اقساط اجناس دریافتی را دریافت کند بانک این کار را انجام دهد.

بر اساس این گزارش؛ نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم خانگی با حضور رئیس اتاق اصناف ایران و جمعی از نمایندگان مجلس ظهر امروز افتتاح شد و تا تاریخ ششم مهر ماه برقرار است.

کد خبر : ۳۰۷۳۹۱