خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های ایرانسل در ایران‌تلکام2015 تشریح شد

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی -ایران تلکام ۲۰۱5، از چهارم تا هفتم مهر‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایرانسل با حضور پررنگ در سالن اختصاصی 27 و غرفه‌های فضای باز، پذیرای بازدیدکنندگان از بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری ارتباطات کشور خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل؛ این شرکت به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور، پذیرای فعالان صنعت مخابرات و ارتباطات، صاحبان ایده، نمایندگان موسسه‌های تجاری و ارتباطی و عموم علاقمندان است و آخرین محصولات و خدمات خود را با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال» و «زندگی روی موج نوآوری» به نمایش می‌گذارد.

در ایران تلکام ۲۰۱5، ایرانسل به‌عنوان ارائه‌دهنده سریع‌ترین شبکه اینترنت همراه و گسترده ترین شبکه اینترنت همراه کشور، نرم‌افزارهای کاربردی مبتنی بر فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت همراه، از جمله نرم‌افزار کاربردی خرید بلیت با نام تجاری «گیشه»، نرم‌افزار کاربردی خرید همراه با نام تجاری «پیشنهاد» و نرم‌افزار کاربردی یادگیری همراه با نام تجاری «دانا» را به صورت رسمی رونمایی و خدمات جدید خود از جمله اینترنت بی‌سیم ثابت (TDD-LTE)، تلویزیون تعاملی (IPTV)، و نقاط دسترسی عمومی Wi-Fi را به بازدیدکنندگان از نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، سایر محصولات و خدمات ایرانسل نیز همچون کتابخانه مجازی ایرانسل با عنوان «کتابخوان»، نرم‌افزار کاربردی تجارت همراه با عنوان «نشان»، نرم‌افزار کاربردی واقعیت افزوده با عنوان «پدیدار»، نرم‌افزار کاربردی محتوای شنیداری همراه با نام «ریتم»، نرم‌افزار کاربردی رسانه همراه با نام «زوم» و نرم‌افزار کاربردی بازی همراه با نام «بازیک» به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

همچنین نرم‌افزار کاربردی عرضه محتوای مذهبی با نام تجاری «نسیم»، نرم‌افزار کاربردی «پلان» برای عرضه فیلم و سریال آنلاین و نرم‌افزار موبایل «چارخونه» به عنوان فروشگاه نرم‌افزارهای کاربردی از جمله محصولاتی هستند که ایرانسل در تعامل با شرکای تجاری خود به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

امضای الکترونیکی، نرم‌افزارهای کاربردی ویترین و آهنگ پیشواز ایرانسل، «8020» به عنوان سرویس ارسال پیام ارزش افزوده، پیام پیشواز ایرانسل، بسته‌های ترکیبی ایرانسل، گسترده ترین شبکه رومینگ بین الملل کشور، شماره طلایی، روش‌های متنوع شارژ، جزیره هوشمند ایرانسل، طرح جدید کد شگفتی‌های ایرانسل و سرویس حساب چند کاربره نیز از جمله سایر محصولات و خدمات ایرانسل هستند که در نمایشگاه ایران تلکام 2015 در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

ایرانسل همچنین با توجه به نیاز شرکت‌ها و سازمان‌ها با هدف بهبود خدمت رسانی به ایشان در حوزه فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی (ICT)  اقدام به راه اندازی واحد ویژه‌ای تحت عنوان "کسب و کار سازمانی" نموده و در همین راستا در بخشی مجزا و اختصاصی به معرفی انواع راه‌‌کارهای سازمانی خود در این نمایشگاه می‌پردازد.

معرفی سامانه پیشرفته خدمات ماشین به ماشین (M2M) از مهمترین بخش‌های این غرفه است. ایرانسل با معرفی این سامانه برای اولین بار در کشور و به عنوان بستر خدمات دولت همراه، کاربردهای مختلفی در حوزه‌هایی نظیر شهر هوشمند، صنایع هوشمند، سلامت همراه، ، حمل و نقل و خودروهای هوشمند و خانه‌های هوشمند را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

همچنین انواع محصولات و خدمات سازمانی ایرانسل نظیر خدمات ابری، خدمات مبتنی بر مکان (LBS)، ارتباطات امن و یکپارچه (APN)، آگاهی‌رسانی و تبلیغات هوشمند، زیرساخت کدهای دستوری (USSD)، ارتباطات یکپارچه سازمانی، ردیابی و مدیریت ماموریت های شهری در این نمایشگاه به سازمان‌ها و شرکت‌ها معرفی می شوند.

پیش‌ثبت‌نام مودم‌های 3G و 4G/LTE اینترنت همراه ایرانسل با تخفیف ویژه هم انجام خواهد شد.

نمایشگاه ایران تله کام 2015 از تاریخ 4 لغایت 7 مهر ماه 1394 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد گردید. 

کد خبر : ۳۰۷۴۰۵