خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی ایران ایر در گفت وگو با ایلنا:

تمام تجهیزات هوایی کشور آماده باش است/ اعزام هواپیماهای انتقال درگذشتگان فاجعه منا به محض دریافت سیگنال های مثبت

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۸۴۳

معاون بازرگانی ایران ایر با بیان اینکه تمام امکانات هوایی ایران اعم از هواپیماهای نظامی و غیر نظامی، مسافری و کارگو، شرکت فرودگاه ها و سازمان هواپیمایی در حالت آماده باش برای انجام پرواز انتقال اجساد حجاج هستند،‌ گفت:‌ به محض دریافت سیگنال های مثبت از تمام تجهیزات هوایی کشورمان برای خدمات رسانی به تیم اعزامی مدیریت حادثه منا استفاده خواهیم کرد.

این مقام مسئول در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه تمام سیستم هوانوردی و نظام هواپیمایی کشور برای برقراری پرواز به عربستان به خط هستند،‌ ادامه داد:‌ هیچ اولویتی در سیستم هوانوردی کشور بالاتر از ارائه خدمات به تیم ایرانی حاضر در عربستان نیست.

وی علت تاخیر در انجام پرواز انتقال اجساد مطهر حجاج به کشور را شرایط عربستان اعلام کرد و ادامه داد:‌به محض تکمیل هماهنگی های تیم اعزامی ایران در عربستان و صدور مجوزهای لازم؛ پروازهای فوق العاده انجام می‌شوند.

معاون بازرگانی ایران ایر تاکید کرد: نظام هوانوردی کشور از فرودگاه تا شرکت های هواپیمایی و هواپیمایی نظامی و غیر نظامی تابع شرایط حاکم بر تیم ایرانی در عربستان هستند و پس از دریافت فرمان تیم هماهنگ کننده اعزام شده به عربستان، وارد فاز عملیاتی خواهیم شد.

               

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز