خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی،

تاکید زنگنه بر بازنگری ساختار اچ اس یی وزارت نفت

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۹۱۷

وزیر نفت بر بازنگری ساختار HSE (بهداشت، امنیت، محیط زیست) صنعت نفت با رویکرد توجه به مخاطرات در نزدیکترین نقطه به منشأ آن تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، بیژن زنگنه در پیامی به مناسبت هفتم مهرماه، روز ملی آتش نشانی و ایمنی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد ساختار اچ اس یی با رویکرد کلی مدیریت مخاطرات در نزدیکترین نقطه به منشا آن و تقویت واحدهای اچ اس یی در مناطق، تأسیسات و واحدهای عملیاتی برمبنای دو اصل فرآیندمحوری و حرفه ای گری مورد بازنگری و مهندسی مجدد قرار گیرد.

وزیر نفت یادآور شده است: تأسیسات صنعت نفت با توجه به ماهیت عملیات و نوع فرآیند دارای مخاطرات ذاتی بوده و مدیریت ریسکهای آن یکی از عوامل کلیدی موفقیت در این صنعت به شمار می رود. وقوع حوادث علاوه بر هزینه های مستقیم، هزینه های سنگین غیرمستقیمی نیز تحمیل خواهد کرد که مهمترین آن خدشه دار شدن اعتبار صنعت است.

وی اضافه می کند: بررسی ها نشان می دهد رعایت نکردن الزامات و دستورالعمل های ایمنی کار در فضاهای محصور، کار در ارتفاع و پروانه های کار از علل عمده بروز حوادث است.

زنگنه در این پیام تاکید می کند: از همه مدیران و همکاران انتظار دارم با تنظیم اهداف و راهبردهای مناسب و برنامه ریزی دقیق همسو با ارتقای عملکرد اچ اس یی و دستیابی به نتایج فراتر از تراز جهانی در این حوزه اقدام کنند تا در آینده نزدیک شاهد وقوع هیچ حادثه ای حتی جزیی در سطح صنعت نفت نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز