خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

آغاز فاز آزمایشی اجرای سیم کارت‌های سلامت هوشمند در استان یزد به شکل پایلوت

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۹۶۴

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: سالانه 26 میلیارد تومان صرف چاپ دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید تقی نوربخش با حضور در نمایشگاه تلکام در جمع خبرنگاران بیان داشت: فاز آزمایشی اجرایی سیمکارت‌های سلامت هوشمند را آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: با این طرح سیم‌کارت جایگزین دفترچه درمانی می‌شود که این امر استفاده از فناوری ارتباطی برای بیمه شده ها را محقق می‌کند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی درخصوص حذف دفترچه‌های درمانی تامین  اجتماعی بیان داشت: این کار با جایگزینی این دفترچه‌ها با سیم‌کارت در استان یزد به شکل تایلوت آغاز می‌شود که در آینده به 40 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: دراین راهکار دفترچه های درمانی حذف شده و اگر اجرای آن موفقیت‌آمیز باشد 40 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی تحت این امر قرار می‌گیرند.

نوربخش با اشاره به هزینه چاپ دفترچه های درمانی تامین اجتماعی گفت: با توجه به اینکه سالانه 26 میلیارد تومان صرف چاپ این دفترچه ها می‌شود با ارائه این خدمات بر روی سیم‌کارت در هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد شد.

وی افزود: شبکه ارتباطی که برای این طرح در نظر گرفته شده در موارد اختلال در شبکه می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی در پایان تاکید کرد: در گام اول بیماران خاص تحت پوشش این خدمت قرار گرفته که این امر کنترل هزینه این افراد را مدنظر قرار داده است.  زیرا هزینه های دارویی بیماران خاص 30 درصد کل هزینه‌های دارویی را شامل می‌شود که برای کنترل هزینه های این افراد این پروژه تعریف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز