خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در فرودگاه مهرآباد:

هیچ پروازی تا قبل از ظهر فردا عازم عربستان نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۰۹۱۱۷

یک مقام مسئول در فرودگاه مهرآباد با تاکید بر اینکه امشب هیچ پروازی برای انتقال جان باختگان فاجعه منا عازم عربستان نمی‌شود، گفت: برنامه پروازی انتقال جان باختگان فاجعه منا مشخص نیست و از سایر نهادها و دستگاه‌ها تقاضا داریم اخبار اشتباه و اطلاعات نهایی نشده را اعلام عمومی نکنند.

یک مقام آگاه در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه عربستان هنوز مجوز پرواز هواپیماهای انتقال اجساد حجاج حادثه منا را صادر نکرده است، گفت:تا قبل از ظهر فردا هیچ پروازی برای انتقال جان باختگان فاجعه منا عازم عربستان نخواهد شد.البته به این معنا نیست که اولین پرواز بعد از ظهر فردا به مقصد عربستان انجام شود.  

وی تاکید کرد: هر گونه اعلام اطلاعات اشتباه و نادرست درباره پروازها باعث می شود، عده ای به فرودگاه مراجعه کنند و از نهادهای درگیر به ویژه ستاد حج و سازمان حج و زیارت تقاضا می کنیم تا نهایی شدن برنامه‌ها و به قطعیت رسیدن آنها، اطلاع رسانی نکنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه علت به تاخیر افتادن پرواز انتقال اجساد مطهر حجاج، کارشکنی و فرافکنی عربستان است، گفت: مسئولان فرودگاهی عربستان مشکلات اداری را برای تاخیر در صدور مجوزها اعلام می‌کنند و می‌گویند بخش مربوطه در فرودگاه در تعطیلات است و امکان برقراری پروازهای خارج از برنامه تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: هیچ برنامه‌ای نهایی و قطعی نشده است و نمی‌توان ساعت مشخصی از انجام پروازهای فوق‌العاده را اعلام کرد.               

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز