خبرگزاری کار ایران

وزیر راه وشهرسازی:

سازمان هواپیمایی درباره ورود سوخو تصمیم می‌گیرد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نرخ سود پروژه‌های عرضه شده در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: تنها سازمانی که می‌تواند ورود سوخو را تایید کند سازمان هواپیمایی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس آخوندی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نرخ سود هر پروژه معرفی شده به سرمایه‌گذاران در همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به تفکیک اعلام شده است، گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند پیش از ورود به پروژه‌های ارائه شده پروژه مورد نظر را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهند.

وی با تاکید براینکه امکان نهایی شدن این پروژه‌ها پس از برگزاری همایش وجود دارد ادامه داد: پیش از برگزاری این همایش هم چندین سرمایه‌گذار خارجی وارد پروژه‌های عمرانی کشورمان از جمله آزادراه تبریز – مرند  شده‌اند.

آخوندی با اشاره به حجم ورود شرکت‌های خارجی به ایران پس از توافق هسته‌ای گفت: همایش فرصت‌های معرفی سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و حمل و نقل اولین اقدام دولت برای بازسازی اقتصاد کشور است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امیدواریم سرمایه‌گذاران در یک رقابت سالم در بخش‌های عمرانی کشورمان سرمایه‌گذاری کنند گفت: نرخ سود پروژه‌های تعریف شده در این همایش بستگی به نوع پروژه‌ها دارد و به تفکیک هر پروژه نرخ سود اعلام شده و سرمایه‌گذاران می‌توانند قبل از ورود به پروژه‌ها شرایط را ارزیابی کنند.

آخوندی همچنین درباره ورود هواپیماهای سوخو به کشور گفت: دستگاه تصمیم‌گیرنده درباره ورود این تایپ از این هواپیماها سازمان هواپیمایی کشور است و مجوز پرواز هواپیماها را تنها این سازمان صادر می‌کند. تایید نهایی خرید هواپیما باید از سوی سازمان هواپیمایی صادر شود.

کد خبر : ۳۱۰۰۵۷