خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان خبر داد:

اختصاص 18 میلیارد ریال برای برق‌رسانی به روستاهای لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۱۱۸

با دستور هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، به منظور تأمین برق پمپاژهای روستاهای کلین، دیلاوند،چم کوشک و شهر درب گنبد 18 میلیارد از محل اعتبارات استانی اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان از اختصاص 18 میلیارد ریال اعتبار استانی برای احداث دو فیدر 20 کیلوولت روستایی خبر داد.

به‌گزارش ایلنا، محمد بحرینی در این باره گفت: با دستور هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، به منظور تأمین برق پمپاژهای روستاهای کلین، دیلاوند،چم کوشک و شهر درب گنبد 18 میلیارد از محل اعتبارات استانی اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق در این خصوص اظهار داشت: برای تأمین برق پمپاژهای ذکر شده احتیاج به احداث 30 کیلومتر شبکه فشار متوسط دو مداره بود که از پست برق 63kv شهر هلیلان در استان ایلام منشعب و به مناطق ذکر شده منتهی می‌شود.

بحرینی گفت: خوشبختانه در مواقع بحران استاندار لرستان به منظور تسریع در خدمات‌رسانی و رفع محرومیت، کمک‌های شایانی به دستگاه‌های اجرایی می‌نماید.

وی اظهار داشت: شرکت توزیع برق نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره مورد توجه استاندار ساعی و سخت‌کوش استان بوده است.

وی ابراز داشت: طول مسیر خط احداث شده 30 کیلومتر است که مقدار 9 کیلومتر آن به صورت دو مداره و 21 کیلومتر آن به صورت تک مداره است.

بحرینی گفت: احداث این خط از لحاظ زیرساختی نیز مساعدت‌های فراوانی به منطقه کرده است، زیرا شبکه موجود قدیمی و بسیار فرسوده بود.

وی با اشاره به این موضوع که در فاصله 9 کیلومتری پست هلیلان که خطوط مذکور از آن تأمین می‌شوند، یک فیدر به‌طول 21 کیلومتر به صورت تک مداره احداث شده است که سه دستگاه پمپاژ آب بر روی این فیدر قرار داده شد گفت نیاز برقی این پمپاژها از این فیدر تغذیه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز