خبرگزاری کار ایران

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران گشایش یافت

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران که بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه محسوب می شود امروز (دوشنبه) با حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، برخی مسئولان وزارت صنعت ، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا ، این نمایشگاه که تا 16 مهرماه ادامه دارد، بزرگ ترین و برترین کارخانه ها و شرکت های صنعتی داخلی و خارجی است؛ نوین ترین تولیدات ، تجهیزات ، دستگاه ها و صنایع خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده است.

این نمایشگاه با استقبال چشمگیر کشورهای مختلف جهان و خصوصا اروپایی مواجه شده است .

کشور آلمان بعد از 6 سال امسال مجددا به صورت پاویان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور یافته است.

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران علاوه بر حضور 477 شرکت داخلی بیش از 315 شرکت از 19 کشور خارجی حضور و مشارکت دارند.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت امسال نسبت به سال گذشته در بخش داخلی 25 درصد و در بخش خارجی نیز بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

اهمیت پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران موجب شده است که تعداد زیادی از کشورهای خارجی از جمله چین، هندوستان، ترکیه، کره جنوبی، ژاپن، مالزی، انگلستان و ایرلند در آن حضور یابند.

برگزاری سه همایش با حضور مسئولان ، صنعتگران ، استادان دانشگاه ها و پژوهشگران و نیز برگزاری چندین کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه از جمله برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران است.

کد خبر : ۳۱۰۶۷۴