خبرگزاری کار ایران

با دستور معاون اول رییس جمهوری؛

هر گونه تصمیم گیری در حوزه اصناف قبل از طرح در هیات دولت به اتاق اصناف ارجاع می شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۸۸۳

رییس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: درخواست ارجاع کلیه موضوعات حوزه اصناف به هیات عالی نظارت بر تشکل های صنفی به منظور بررسی اولیه و اعلام نظر ( قبل از طرح در جلسه هیات دولت) مورد موافقت معاون اول رییس جمهوری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا ، علی فاضلی گفت: معاون اول رییس جمهوری از اعضای هیات دولت خواسته با توجه به اهمیت نقش اتاق اصناف، پیشنهاداتی که به نحوی ارتباط با اصناف و اتحادیه ها دارد، قبل از ارسال به دولت با اتاق هماهنگ شود ضمن اینکه دبیر دولت هم در مراحل رسیدگی نظر اتاق اصناف را سوال کند.

وی افزود: در دیداری که با دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری داشتم، پس از ارایه گزارشی از برنامه های اتاق اصناف ایران و عملکرد هیات رییسه اتاق های اصناف شهرستانها در کنترل و ایجاد آرامش در بازارهای سراسر کشور، از دولت خواستیم تمام موضوعات مرتبط با حوزه اصناف پیش از طرح در کمیته ها و یا کمیسیون هیات وزیران ، به هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی متشکل از شش وزیر و هفت نفر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران که عضو آن هستند، ارجاع شود.

فاضلی ادامه داد: این اقدام امکانی برای اتاق اصناف فراهم می آورد تا به عنوان عضوی از هیات عالی نظارت به تبیین دیدگاه و دفاع از حوزه تشکل های صنفی بپردازد.

رییس اتاق اصناف ایران گفت: خوشبختانه با نظر موسع و دیدگاه حمایتی دکتر جهانگیری، نه تنها با این درخواست موافقت فرمودند، بلکه در هامش نامه اتاق اصناف ایران تاکید کردند:

اعضای محترم هیئت دولت

با توجه به اهمیت نقش اتاق اصناف ، لطفا پیشنهاداتی که به نحوی ارتباط با اصناف و اتحادیه ها دارد قبل از ارسال به دولت با اتاق اصناف هماهنگ کنید. دبیر محترم دولت هم در مراحل رسیدگی نظر اتاق اصناف را سوال کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز