خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت:

آلمانی‌ها حتما به صورت سرمایه‌گذاری مشترک به کشور می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۳۶۸

گروه آلمانی که به ایران سفر کرده یک هیئت صد نفره از صنعتی از ایالت نیدر زاکس هستند. این هیئت در زمینه‌های مختلفی صاحب تجربه و دانش هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل بانک صنعت و معدن در خصوص دیدار با هیئت آلمانی و پروژه‌هایی که قرار است در آن وارد شوند، گفت: گروه آلمانی که به ایران سفر کرده یک هیئت صد نفره از صنعتی از ایالت نیدر زاکس هستند. این هیئت در زمینه‌های مختلفی صاحب تجربه و دانش هستند. به نظر می‌رسد می توانیم در پروژه‌های مختلفی مانند خودروسازی، پتروشیمی، مسائل زیست محیطی و تکنولوژی‌های جدیدی که در سال‌های گذشته از دسترس کشور دور بوده، همکاری‌های خوبی داشته باشیم. البته لیست پروژه‌ها بسیار مفصل است و شامل انرژی‌های نو، تولید برق، صنایع داروسازی، پتروشیمی، تصفیه آب و ... می‌شود. طرف آلمانی سابقه بسیار خوبی در ایران داشتند و اکنون مجددا بازگشته‌اند که همکاری‌های خودشان را با ایران آغاز کنند.
افخمی افزود: آلمانی‌ها حتما به صورت سرمایه‌گذاری مشترک به کشور می‌آیند و با شرکای ایرانی وارد مذاکره خواهند شد. ما هم به عنوان بانک تخصصی در تامین مالی پروژه‌ها مشارکت خواهیم داشت. همچنین بانک‌های آلمانی نیز بخشی از منابع را تامین می‌کنند. سود هر یک از طرفین در این پروژه‌ها به میزان سرمایه‌گذاری تقسیم می‌شود.
وی در پاسخ به سوال ایلنا که آیا تیپ خاصی برای قرار داد مد نظر دارید، گفت: خیر، قراردادها به صورت قرارداد تجاری بین‌المللی و با حفظ منافع ملی کشورمان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز