خبرگزاری کار ایران

معاون آخوندی در گفت‌وگو با ایلنا:

بازار سیاه بلیت عتبات جمع می‌شود/ تغییر فرایند بلیت چارتر

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۹۲۰

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز برنامه پروازی ایرلاین ها برای ماه محرم را دریافت نکرده‌ایم،‌ گفت: بازار سیاه بلیت عتبات عالیات را جمع می‌کنیم.

علی عابدزاده، ‌ رییس سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ با بیان اینکه هنوز برنامه پروازی و پروازهای فوق‌العاده شرکت‌ها به دستمان نرسیده است، ‌ ادامه داد: قطعا بدون تایید سازمان هواپیمایی هیچ پرواز فوق‌العاده‌ای انجام نمی‌شود و قیمت بلیت تمام پرواز‌ها را کنترل خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: قطعا فرآیند پروازهای چارتری را عوض خواهیم کرد و از این پس کنترل بیشتری را در فروش بلیت اعمال می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در پروازهای خارجی نرخ مصوب وجود ندارد و قیمت‌ها آزاد است، اظهار کرد: باید کاری کنیم که بلیت‌ها راحت‌تر به دست مردم برسد و نه در بازار سیاه و چند برابر قیمت.

عابدازده با بیان اینکه امسال برای فروش بلیت پروازهای عتبات بازار سیاهی وجود نخواهد داشت، ‌ گفت: ‌ شرکت‌های هواپیمایی باید مبادرت به کنترل بیشتر و دقیق‌تر فروش بلیت هواپیما کنند و نباید بلیت‌ها توسط دست دلالان به فروش برسد.

رییس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه چار‌تر را نمی‌توان ممنوع کرد، گفت: چار‌تر فرآیندی است که در دنیا وجود دارد و محدود کردن چار‌تر درست نیست اما فرآیند آن نیاز به تغییر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز