خبرگزاری کار ایران

جباری خبر داد:

طرح مشکلات صنعت هوانوردی در کمیسیون عمران مجلس/ بررسی بازسازی ساختاری «هما»

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۱۵۵

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات صنعت هوانوردی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهر سازی، احمد جباری از برگزاری جلسه کمیسیون عمران مجلس با حضور علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و رحمت‌الله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در روز یکشنبه گذشته ۱۹ مهرماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل هوایی کشور نیازمند نوسازی است این موضوع در جلسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره اساسنامه سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور نیز بحث‌هایی صورت گرفت، افزود: کارگروهی در کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تشکیل داده شد که مشکلات صنعت هوانوردی با حضور رئیس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور مورد بررسی قرار گرفت.

جباری ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و به طور خاص کمیسیون عمران قوه مقننه توجه ویژه‌‌ای در حوزه توسعه ناوگان هوایی و رفع مشکلات صنعت هوانوردی خواهد داشت. در هر صورت نگرانی‌هایی از بابت وضعیت ناوگان برای ایرلاین‌ها و مردم با توجه به دوران طولانی تحریم‌ها وجود داشت که در خصوص این مسائل نیز موضوعاتی در کمیسیون عمران مطرح شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه کمیسیون عمران مجلس درباره تعیین تکلیف و بازسازی ساختاری هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) به عنوان شرکت حامل پرچم جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه در هر کشوری حداقل یک ایرلاین دولتی و ملی وجود دارد گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نیز به عنوان تنها ایرلاین ملی کشور ایران باید از سوی دولت حمایت بیشتری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز